søndag 12. september 2010

Gibraltarveggen

Idag fikk jeg boret ferdig den femte ruta og limt rute 4 og 5. Måtte bruke en vanlig ekspansjons-bolt under
det siste overhenget i rute 5, slik at jeg kunne bore videre. Tror dette er den første jeg har boret fra toppen og ned uten å ha klatret på den nevneverdig. Veldig spent på hvordan dette vil avgjøre hvordan ruten oppfattes.

Nå er alle rutene klare for "klatrekonken" og nå er det bare finpussen igjen. Børste alle rutene og fjerning av løst fjell. Det er generelt veldig bra, men noen løse "krystaller" må fjernes.
De to siste rutene er jeg ikke sikker på om jeg får klatret før "klatrekonken" til lørdag. Har veldig lyst til å få gått disse, etter alt arbeidet som er lagt bak disse to.

Det kommer til å bli en bra dag viss værgudene er med oss. Det ser ut som det blir 8 med på konken.
Gleder meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar